2010-06-18

Gaminame pagalvėlę - 3

Taigi:

  • Netikras veltinis nuplėštas
  • Viršutiniai poli-kažko (a, tiesa, nebe “kažkas”. Sako, kad tas daiktas vadinasi putų polietilenu. Vienu žodžiu, maišelis, tik 1 cm storio ir pūstas) sluoksniai irgi perklijuoti. Su “Momentu”. Nemačius aš šviežio “Momento” buvau, pasirodo, per visą savo gyvenimėlį. Smeigtukų jis netepa :) O perklijuota todėl, kad “Lipalas” tarp polietileno sluoksnių nedžiūsta. Nors kokiu būdu tas nedžiūstantis daiktas tuos sluoksnius tarpusavy pakankamai tvirtai sukabintus laiko – mistika. Na, nemokėjau aš niekad chemijos, nemokėjau….

Tikro veltinio rasti neįmanoma. Lietuviškų medžiagų parduotuvėj įsigijau 140 x 220 cm storą vilnonę skarą (tokią, kuri jau labiau pledas, negu skara). Kadangi “nekondicinė” – net 10 Lt pigiau (“tik” 80 Lt). Palyginus su 2 m paltinės medžiagos gabalo kaina – tikrai pigiau :) Skarą išvirinau skalbimo mašinoj: iš pradžių – 60 laipsnių, po to (kai efekto nesijautė tokio, kokio norėčiau) – 90 laipsnių. Gavosi 116 x 185 cm toks visai padorus veltinis. Užklijuotas su tuo pačiu “Momentu”, priklijuotas faneros pagrindas. Svoris lyg ir pakankamas gavosi. Liko “kosmetika” – pasiūt užvalkalus, juos pritvirtint…

Bet čia jau kada nors vėliau. Dabar -- intensyvus pasiruošimas atostogoms. “Kur nors, kur ne Lietuva, ir patiks oras” :)

Beje, jei kas nors “užsikrėsit” pagalvėlės gamyba – sakykit, mano turimo veltinio dar vienai pagalvei pakaks.

1 komentaras:

  1. Aš, aš, aš... Rudeniop tikrai planuoju gaminti. Tad jei niekam anksčiau veltinio neprireiks, mielai pasinaudosiu pasiūlymu. Ir dar prašysiuos į gaminimo pamoką... Tu per tą laiką ją jau išbandžiusi būsi, galėsi papasakoti pliusus ir minusus :)

    AtsakytiPanaikinti