2010-09-08

“Čia įdurti į siūlo vidurį…”

Susitvarkiau su ta įdomia užduotim  -- “pataikykite į siūlo vidurį” :) Tokiu principu tas apsiuvimas aplink centrą daromas. Aišku, viskas gavosi “labai pūkuota”, ko neturėtų būti. Bet, panašu, įmanoma išmokt ir “be pūkučių centre” tai padaryt. Bent jau man matosi, kuri kraštinė buvo pirma,o kuri – paskutinė. Kokybė gerėja, kada nors gal bus ir visai gerai.  Optimistė, ar ne? :D

rl01-3

O kol kas – paimsim ploniausią vąšelį ir pabandysim tai paslėpt. O dabar laukia įdomioji dalis – kokia nors paprasta gėlytė centre. Ir šį kartą tikrai, kas man nebūdinga, darysiu tą gėlytę, prie kurios parašyta ”this is a good pattern for beginners”, o ne tą, kuri man gražiausia :D

Medžiaga… siūlų “gaudymui” po vieną – pats tas, siuvinėjimui “Anchor” 12 nr. siūlais – irgi pats tas. Bet aš lino noriu; turėtų gražiau atrodyt. Na, čia irgi “kada nors”.

2 komentarai:

  1. Pabūsiu bjauri ir išduosiu paslaptį: šiaip tai ir 25 lino būna, ne tik medvilnės. Tik ne ten, kur tu pirkai... Deja... Jei labai reiks, rašyk ir bandysim teirautis, ar dar yra (nesakysiu, kas namie turi, nes pas mane tik hardangerio staltiesėlei gabalas yra, tik 140x140 cm...) O šiaip, labai smalsu stebėti, kas bus toliau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinau, kad būna, ale man juk reikėjo "greit', tai ką radom, tą paėmėm :D Jei ką nors rimtesnio sugalvosiu -- kaip visada užsisakinėsim "iš kur nors ne Lietuvoj". Perėjau vakar dar ramiai per lietuviškas linu prekiaujančias rankdarbių ir ne visai rankdarbių parduotuves -- neturi jie nieko panašaus į tinkamą daiktą. Aišku, "perkandus' principą dar kartą ant "šiaip lino" bandysiu; netikiu, kad nesigautų. Gi 18xx-aisiais tikrai "evenweave" dabartinio atitikmens neturėjo; o ir pamokėlių video medžiagoj ten labai panašu į "tiesiog normalų kokybišką liną". Jei atvirai -- manęs to evenweave lino / medvilnės / dar kažko kaina viiiiisai nežavi, tiek Lietuvoj, tiek internete kainas patyrinėjus.
    O šiaip -- čia ne 25, čia 32. 25 negražu pasirodė mano "minimalizmui". Na, negi aš su juo ginčysiuos? :D

    AtsakytiPanaikinti