2010-09-03

Siuvinėju ???

rl01-1

Pati netikiu, bet ta “Ruskin Lace” knygutė (gal labiau DVD…) liaudiškai tariant “užkabino”.  Po kokių 10 (jei ne daugiau) metų pertraukos ir vėl kažką siuvinėju, ir man netgi patinka. Nors gal tai turėtų būti vadinama “nėriniai adata”?

Turbūt tai reiškia, kad aš ir vėl atradau naują rankdarbių rūšį, kuri skirta labai jau smulkmeniškiems žmonėms. Labai labai lėtas darbas.

Kaip man būdinga – medžiaga “bele kokia”, siūlas dar labiau “bele koks” :(  Ir kada aš išmoksiu mokindamasi naudot bent jau pusėtinos kokybės daiktus? Vaizdelis šiuo metu toks:

rl01-2

Čia maždaug 10 x 12 cm. Tikiuosi, kad per šį savaitgalį ir ta “gražioji dalis” atsiras, jei tik siūlai nepaves.

Jei kas nors dar knygute ir rankdarbiu susigundys – iš karto ir padidinimo stiklu bei geru apšvietimu pasirūpinkit. Akis tas rankiojimas po siūliuką labai vargina, o padidinimo stiklai, didinantys 2,5-3 kartus (nepainioti su dioptrijom, aš būtent apie kartus) yra Gėris.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą