2010-10-18

Dovo žirklutės

Reziumė: man patiko, noriu dar! Nuotrauka iš “kažkur internete”:

image

Ilgis – apie 8,7 cm. Stambiems pirštams šitos būtų netinkamos – per mažos “ausytės”.

O dabar – netingintiems skaityti: “o buvo taip…”

Kažkada seniai seniai (lyg ir dar vasara buvo?) nusprendžiau, kad mano rankdarbių įrankių kolekcijoje reikia naujo žaisliuko – kokių nors “gudrių” žirklių. Kaip man būdinga, išsirinkau brangiausias -- “Dovo” firmos 44-350526 numerį, kitur dar “Dovo Hardanger” vadinamas.

Gamina jas Vokietijoj, o pirkt Europoj neradau. Visų kitų modelių – pilna, bet man juk reikia BŪTENT ŠITO! Pirkau iš JAV :)

Užsisakiau. O pardavėjai man pasakė “labai atsiprašome, šiuo metu neturime, užsakysime; kantriai laukite”. HRRRRRR….. Man juk Reikia Dabar!

Po ~1 mėn. laukimo pradėjo kirbėti mintis “mane pamiršo”! Po dar pusės mėnesio ta mintis dar labiau sustiprėjo, kartu pradėjo “šliaužioti” kita mintis: “o gal užsakymą atšaukt, pinigai tai nesumokėti”. Bet aš juk tingiu; net ir užsakymus atšaukinėt – tingiu. O po to – jie paprašė sumokėti. Manęs neužmiršo!

Ir štai šiandien, po 2 mėn. ir dar “trupinuko” kantraus laukimo, jos pagaliau čia :) Jei jau visai tiksliai: rugpjūčio 6 man pasakė “palaukite”, spalio 6 -- “susimokėkite”. Ilgai jie tų žirklių ieškojo...

Pirmi įspūdžiai:

  • Hm…… čia žirklės??? Panašiau į japonišką peilį. Na, vien prisilietus piršto įsipjaut nepavyko, bet tokių žirklių aš dar nemačius.
  • Reiks siūt dėkliuką. Odinį, nes kitokius pradurs.
  • Naudosim tik tada, kai tikrai reiks laaaabai tiksliai ir kruopščiai ką nors nukirpt. Gaila gi :)
  • Reiks saugot ir nuo kitų slėpt :)

Filosofinis klausimas (o jei kam nors dar prireiks): kur šitą modelį Europoj rast?.. Nepatinka man muitus mokėt :(

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą