2011-02-13

Naujos knygos

Ir vėl neatsilaikiau… Atvyko eilinis siuntinukas iš roseground.com. Kadangi siuntinio šį kartą labiau reikėjo kitiems -- aš labai stengiausi sau nepirkt siūlų (na, kiek gi galima? Tai sau tik vieną kamuoliuką pasiėmiau, 40 Nr. “Lizbeth” :)), bet knygos – jau kitas reikalas. Taigi, naminė biblioteka praturtėjo:

image

“The Technique of Tenerife Lace” (autorė – Alexandra Stillwell, kuri, beje, bus mano mokytoja šių metų lapkričio mėn. kursuose). Dėl šios knygos įsigijimo vienareikšmiškai “kaltas” Senis Šaltis, kuris atnešė šiuolaikinį šitų daiktų gaminimo plastikinį diską, bet nepridėjo jokios knygos. O savarankiškai “išradinėjant dviratį” vis bjaurybė Senis kritikavo, kad “va Latvijoj kooookias skaras mačiau, ir jos kažkaip kitaip atrodė”.

Yra šitoj knygutėj ir skarų. Gražu :) Mokinsimės po truputį.

 

 

 

 

image

“The Tatted Artistry of Teiko Fujito”. Patinka man jos sufantazuoti nėrimo šeivute elementai, nutariau, kad laikas ir popierinę knygą įsigyt. Kam man jos reikia, kai ir taip pilna visokių “elementų”, kurių padarymui gyvenimo neužteks – čia jau kitas klausimas. Ai, tiesiog Reikia :)

 

 

 

 

 

 

image

“Rib & Roll - Mit Rippe und Rolle”, autorė -- Ulrike Voelcker. Nuostabūs “moderniojo nėrimo šeivelėmis” raštai. Kokį mėnesį laiko galvojau, ar man tos knygos reikia. Reikia… bent jau kaip meno albumo :)

Nes kol kas netikiu, kad tokius darbus darysiu – pernelyg “voratinklis” net ir man. 150 Nr. siūlus įsivaizduojat? Aš tai ne. O kai kur parašyta “jei esate įpratę prie ‘tokių ir anokių’ technikų – sumažinate pateiktą raštą iki 80-90% ir dirbate 180 Nr. siūlais”.

5 komentarai:

  1. Sveikinu įsigijus tokį lobį.
    Aš galvojau, kad tik viena pirkimą tokių dalykėlių pagrindžiu "tiesiog reikia".Dabar man lengviau, mes mažų mažiausiai dvi. Aš taip pat turiu tą diską, o dabar kaip žiūriu ir knyga praverstų. O šeivelėms irgi noras dar nepraėjo, nors nežinau ar kada išmoksiu, bet tiesiog reikia ir viskas. Gal ir mane priimsit, kai kitą kartą darysit užsąkymą, aš pati sunkiai anglų kalboje gaudausi, tai nesuprantu, kai atsiunčia kokį laiškelį, o ir renkantis prekes reiktų pagalbos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. OK, kai kitą kartą sugalvosim užsisakinėt -- dar ir čia parašysiu. Tik aš labai stengiuos kuo rečiau užsisakinėt, nes to, ko "tiesiog reikia", labai jau daug. Bet kaupimo poreikius reikia bent truputį bandyt valdyt :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Guoda, sveikinu su gautu lobiu. Beje, o kur tokį diską šiuolaikinį galima įsigyti? Lyg ir nemačiau parduotuvėse. Aš *.pdf'ų maždaug šimtmečio senumo knygų apie Tenerifės nėrinius turiu, bet vis neprisiruošiu išbandyti teisindamasi, kad neturiu ant ko daryti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kad lyg ir yra parduotuvėse. Jį kaip "gėlyčių gaminimo" įrenginį pardavinėja. Tik man atrodo, kad be jo turėtų būt paprasčiau, ir didesnė laisvė fantazijai. Va pabandysiu "pagal originalią metodiką", paskui -- tą patį ant disko, bus galima spręst. Vienu žodžiu, "sekite naujienas" :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveikinu. Puikūs pirkinukai.

    AtsakytiPanaikinti