2016-02-08

Katukai

Manau, kad šitas "madingas" terminas -- "katukai", tinkamiausias vertimas eilinei mano aferai. Šį kartą -- siuvinėjimas kryželiu. Kad ir kaip tai neįtikėtinai, žinant mane, skambėtų.

O buvo taip... Ieškau aš kažko internete. Netyčia (tikrai netyčia :)) randu vieną rusišką galeriją su didžiuliu kiekiu siuvinėjimo kryželiu žurnalų. "Įstrigau" aš ten visam savaitgaliui. Nesvarbu, kad pati tokių darbų negaminu, gi tiesiog įdomu. Prisižiūrėjau visokių nuostabių ir ne tokių nuostabių daiktų, tarp jų -- ir visai neblogai atrodantį paveiksliuką su kačiukais, jaukiai įsitaisiusiais tarp siūlų kamuoliukų, radau. Net schemą parsisiunčiau. Su mintim "jei kada nors visai nuobodu bus, gal reiks pabandyt pasiuvinėt".
Po poros dienų nueinu aš į "kaSiūlai" parduotuvę eilinės medžiagos Hardangerio siuvinėjimui užpirkt. Ateinu prie kasos susimokėt, netyčia akys nukrypsta į siuvinėjimo rinkinių krūvelę. O ten -- beveik tiesiogine prasme į mane žiūri Tų Kačiukų siuvinėjimo rinkinys. Kadangi tokių sutapimų nebūna, nutariau, kad man jį reikia įsigyt.

Taigi, "Kitty Litter" siūlų kolekcija (kol kas -- būtent tai) jaukiai apsigyveno mano rankdarbių kambary. Kol kas esu visai patenkinta savo pirmo siuvinėjimo darbo kryželiu progresu. Šiuo metu jau yra tiek:


Praleista jau 21 val. darbo (įskaičiuojant pradinį medžiagos pasiruošimą). Taip, laiką skaičiuoju labai tiksliai. Tiesiog įdomu, kiek tai truks.

Siūlų liko "tik" tiek:


6 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Aš kol kas irgi netikiu :)

      Panaikinti
    2. O čia fonas visas užsisiuvinės? Jeigu ne, kodėl nepakeitei audinio? Ant lino būtų daug gražiau atrodę...

      Panaikinti
    3. Visas. Jei užteks kantrybės.
      O net jei ir ne visas -- na, reikia gi bent vieną daiktą "tiksliai pagal instrukciją" padaryt.

      Panaikinti
    4. Pagal instrukciją, sakai... Optimistė.

      O šiaip, radau, kokį paveikslą siuvinėsi. Tai ir vėl kartoju: netikiu. Na, neįsivaizduoju tavęs, siuvinėjančios tokį piešinį.

      Beje, šią vasarą gal kokį masterclass'ą pasidarom? Aš jau grįžusi būsiu. Tema nesvarbi :D

      Panaikinti
    5. Žinoma, kad optimistė. Kol kas viskas pagal instrukciją, nė vieno kryžiuko dar "ai, padarom pagal mane, nes pražiūrėjau" nėra.
      O dėl vasaros reiks vėliau pagalvot, kol kas visai visai tolimesnių planų nežinau. Temas gali pradėt galvot. Jei ne šiais, tai kitais metais panaudosim. Aš kol kas jokio labai keisto rankdarbio nesusigalvojau. Negi ką nors "normalaus" darysim? :D

      Panaikinti